שלום
ההנחיות של מס הכנסה בנוגע לניכוי במקור השתנו. אין לדווח על ניכוי במינוס. מה קורה כאשר נתתי שיק לספק בדצמבר 2010 ובינואר מסיבות שונות נאלצתי לבטלו. ולא להוציא אחר. במהלך שנת 2011 כנראה לא תהיה פעילות עם הספק ולכן ב 856 של סוף השנה יהיה לי ניכוי בשיעור שלילי. מה עושים במקרה כזה. האם אני יכולה בטופס 102 לקזז את הסכום עם ספק אחר? או שהסכום אבוד????
שרון • יום חמישי, 10 פברואר 2011, 16:06 |
שרון שלום הפתרון כאן הוא להגיש דוח 102 לדשמצבר מתקן עם ביטול השיק. לצורך קבלת הכסף ממס הכנסה יש לדבר עם פקיד השומה הרלבנטי וככל הנראה יגידו לך לצרף מכתב עם שיק מבוטל של החברה לצורך החזר הכסף לחשבון בנק החברה. בהצלחה רודדרודד ריינגולד, רו"ח • שבת, 19 פברואר 2011, 16:49 |
שלום רב,בספק חד פעמי נוכה ניכוי במקור נכון, בדיעבד התברר שסכום העסקה היה שגוי והיה צריך להיות יותר נמוך לכן גם הניכוי שגוי, כלומר נוכה יותר..הוחזר כסף לחשבון יש אפשרות לעשות פקודת יומן על הניכוי החדש? טלי • יום שלישי, 16 יוני 2026, 05:54 |
כן את אמורה להכין פקודת סטורנו .קלימיאן בני - מידע • שבת, 20 יוני 2026, 12:09 |
|